Vampire
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Lets fight !!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Rigtig god start ...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Violet
Admin
Violet


Antal indlæg : 62
Join date : 12/01/10
Irl alder : 29
Url alder : 17

Rigtig god start ... Empty
IndlægEmne: Rigtig god start ...   Rigtig god start ... I_icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 8:32 pm

Når i har oprettet jer oppe i 'tilmeld' skal i læse 'historien' og 'lidt om racerne', når i har fundet ud af hvad i vil være så skriv det til mig så gør jeg jer til det. Med mindre det er alfa for der skal helst ikke være for mange af dem, i må helst ikke skrive et emne før i har fået en race. Det kunne forvirre nogle, jeg lover at gøre det så hurtigt som muligt Very Happy

Nyd siden xD
Tilbage til toppen Go down
http://vampire-wolfs-island.vampire-legend.com
Lua

Lua


Antal indlæg : 81
Join date : 14/01/10
Irl alder : 29
Url alder : 17½

Rigtig god start ... Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig god start ...   Rigtig god start ... I_icon_minitimeTors Jan 14, 2010 10:45 am

(Hviske stemme)
Der står altså ikke noget i historie... Bare lige for at sige det xD

Og det var bare det ^^
Tilbage til toppen Go down
Violet
Admin
Violet


Antal indlæg : 62
Join date : 12/01/10
Irl alder : 29
Url alder : 17

Rigtig god start ... Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig god start ...   Rigtig god start ... I_icon_minitimeTors Jan 14, 2010 2:18 pm

*Pinlig tavshed*

Ved det, er ved at skrive det. Skal nok sætte det ind så hurtigt som muligt, men læs det med tiden. Siden er ikke hel endnu, kun lige de vigtigste ting er helt klar, historien er der så man kender til ja ... historien xD

lover at skynde mig med det ;D
Tilbage til toppen Go down
http://vampire-wolfs-island.vampire-legend.com
Lua

Lua


Antal indlæg : 81
Join date : 14/01/10
Irl alder : 29
Url alder : 17½

Rigtig god start ... Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig god start ...   Rigtig god start ... I_icon_minitimeTors Jan 14, 2010 7:45 pm

Det behøver du skam ikke at gøre... Eller jo^^ Jeg vil gerne have det at vide hurtigt XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rigtig god start ... Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig god start ...   Rigtig god start ... I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rigtig god start ...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Vampire :: Start :: Retningslinjer-
Gå til: